La lloba i la lluna: TEMPESTA

13 de juny 2006

TEMPESTA


Ha esclatat en el centre mateix del meu neguit, quan donava voltes al llit mirant de no trencar les teranyines de son que t'acaronaven. Ha estat com una bogeria pròpia i aliena alhora, com si la capa superficial d'enganxosa mandra blau-grisa sortís volant sota la tamborinada d'aigua impertinent i alliberadora. Un cor de trons estentoris i agosaradament profunds impulsaven la meva ànima i em feien arribar a una mena d'èxtasi sota les llums descarades dels llampecs, que il•luminaven el cel com si una càmera gegantina m'estigués fent fotografies des d'allà dalt, mentre jo amb la meva, petitona i fràgil, intentava copsar-los sense omplir-la de pluja.
Sortia a mirar-me'ls de front i els espetecs elèctrics semblaven esmorteir-se en la llunyania. Entrava a teixir la meva pau mentre els veia marxar i tornaven a llençar les traques més potents, les lluminàries més esplendents, els trons més ressonants.
Jugant així a fet i amagar amb la tempesta, totes dues ens hem revestit d'una dolça calma que ha anat arribant a poc a poc. Les espurnes dels seus ulls han anat allunyant-se sota la matinada humida, els meus ulls s'han anat tancant fins que m'ha confessat en les ales del vent que ja marxava i m'he adormit, en pau.

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

Una tarda de fa uns quants dies, el vent entrava de ple per les finestres obertes per la xafogor, i sentia el tintinejar d'un mòbil de campanes metàl.liques. El so agut punxava les bombolles denses dels trons que ressonaven a les muntanyes. I no vaig respirar tranquil.la fins que les primeres gotes no van començar a caure. Llegitn aquest text preciós m'hi has fet pensar... i de vegades estem tant sensibles amb la natura..ens fonem amb ella, oi?
M'ha agradat molt descobrir el teu espai, Moonsa! A reveure!

4:09 p. m.  
Anonymous Anònim said...

La foto és impressionant, com totes les que he vist de llampecs...em fan por però alhora em donen una sensació de benestar indescriptible.
M'ha agradat el joc que us porteu entre mans, divertit i ple de sentit, com la calma posterior.
Petonets Moonsa.

8:33 a. m.  
Blogger Maite Fruitós said...

Preciós el teu blog, moonsa. Tornaré per llegir-lo amb més calma...

Una abraçada

9:16 a. m.  
Anonymous Anònim said...

marina a mi personalment em convendria fondra'm amb la natura més sovint, sempre és font de descobriments, d'energia, i alhora de calma.
noira era com un joc, efectivament, esgotador però emocionant, la única cosa que em va faltar, va ser posar-me sota la pluja, nua, no podía perquè la terrassa era coberta. Ara a la nova casa ja puc :)))

10:56 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Myt Gràcies :))

10:57 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home